לצורך קידום אמינות האספקה ברמה המקומית וכדי לסייע להיערכות לעליית הביקוש לחשמל באזורים המאופיינים בצפיפות גבוהה:
1 . לרשום את הודעת רשות החשמל כי היא בוחנת בהתאם לסמכויותיה קביעת אמות מידה ותעריפים שיתמכו בייצור ואגירת חשמל ופריקתו במרחבים בנויים בדגש על מתקני ייצור ואגירה שיוקמו באזורים אורבניים.
2. לרשום את הודעת רשות החשמל כי היא בוחנת בהתאם לסמכויותיה קביעת אמות מידה, תעריפים וכללים שיאפשרו להעמיד שירותי חשמל כשר בשילוב אמצעי ייצור ואגירה מתאימים וכי, למען הסר ספק, אסדרה כאמור, ככל שתיקבע, לא תטיל עלות עודפת על כלל צרכני החשמל ולא תאפשר סבסוד צולב בין שירותים ובין צרכנים.
לעניין זה, "חשמל כשר" – חשמל שעומד בדרישות לגבי שימוש בשבת לפי שיטות הלכתיות מסוימות.
3. לתקן את סעיף ב(10)(טז) להחלטת הממשלה מס' 3859 מיום 3 ביוני 2018 (להלן – החלטה 3859), כך שלאחר המילים "בתוך התשתית הפיסית של רשת החלוקה" יבוא "וכן לצורך ביצוע פיילוט אחד של אספקת חשמל כשר על בסיס מתקן אחד. ככל שחברת החשמל תקים מתקן אגירה לצורך ביצוע הפיילוט היא תפעל למכירת המתקן, כך שלא יאוחר משלוש שנים מיום תחילת מתן השירות מהמתקן, כפי שייקבע על-ידי רשות החשמל, תימסר החזקה בו והוא יופעל על ידי הרוכש".
4. הצוות הבין-משרדי שהוקם על פי סעיף 20 להחלטה 3859 יבחן בתוך 90 יום את הצורך בשינויים הנדרשים על מנת לאפשר לשוק הפרטי לספק שירותי אגירה ובפרט שירותי חשמל כשר.