מה הוחלט?
בהתאם לסעיף 6(א)(2) לחוק נכסי המדינה, התשי"א-1951 (להלן – החוק), להרשות את נושאי המשרות (להלן – המורשים) במשרד הבריאות (להלן – המשרד) המפורטים מטה, לייצג את הממשלה בעסקת מקרקעין בתחומי שטחם של בתי החולים הממשלתיים ולשימושם בלבד בנוגע לשכירת והשכרת מבנים או חלקי מבנים שתקופת ההתקשרות שלהם תהא עד לתשע שנים בהתאם לסעיפים 4 ו-5 לחוק, עד לסכום הנקוב לצד כל אחד מהם, ולחתום בשם המדינה על המסמכים הנוגעים לעסקאות האמורות.
להרשות את נושאי המשרות במשרד הבריאות המפורטים בסעיפים 28-6 להלן לייצג את הממשלה בעסקת מקרקעין בתחומי שטחם של בתי החולים הממשלתיים ולשימושם בלבד בנוגע לשכירת והשכרת מבנים או חלקי מבנים שתקופת ההתקשרות שלהם תהא עד לחמש שנים בהתאם לסעיפים 4 ו-5 לחוק, עד לסכום הנקוב לצד כל אחד מהם, ולחתום בשם המדינה על המסמכים הנוגעים לעסקאות האמורות; ביצוע התקשרויות האמורות על ידי מי שהורשה לייצג את הממשלה בעסקת מקרקעין כמפורט להלן ייעשה בהתאם להוראות התכ"מ והנחיות החשב הכללי כפי שיתפרסמו מעת לעת:
1. המנהל הכללי של המשרד (להלן – המנהל הכללי) יחד עם חשב המשרד או סגנו- עד לסכום של 10,000,000 שקלים חדשים או לסכום של 2,000,000 שקלים חדשים לשנה, לפי הנמוך בין השניים.
2. המשנה למנהל הכללי יחד עם חשב המשרד או סגנו – עד לסכום של 10,000,000 שקלים חדשים או לסכום של 2,000,000 שקלים חדשים לשנה, לפי הנמוך בין השניים.
3. ראש חטיבת מרכזים רפואיים ממשלתיים יחד עם חשב המשרד או סגנו- עד לסכום של 10,000,000 שקלים חדשים או לסכום של 2,000,000 שקלים חדשים לשנה, לפי הנמוך בין השניים.
4. סגן מנהל כללי בכיר למינהל ומשאבי אנוש יחד עם חשב המשרד או סגנו- עד לסכום של 10,000,000 שקלים חדשים או לסכום של 2,000,000 שקלים חדשים לשנה, לפי הנמוך בין השניים.
5. מנהל אגף רכש נכסים ולוגיסטיקה ביחד עם חשב המשרד או סגנו- עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
6. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי על שם שיבא, תל השומר, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם שיבא, תל השומר – עד לסכום של 1,500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי על-שם ח. שיבא, תל השומר, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ח. שיבא, תל השומר – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי על שם שיבא, תל השומר, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם שיבא, תל השומר – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי על-שם ח. שיבא, תל השומר, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ח. שיבא, תל השומר – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
7. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב – עד לסכום של 1,500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל אביב – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל-אביב, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי ממשלתי על שם איכילוב, תל אביב – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
8. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי רמב"ם – חיפה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי רמב"ם, חיפה – עד לסכום של 1,500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי רמב"ם – חיפה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי רמב"ם, חיפה – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי רמב"ם – חיפה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי רמב"ם, חיפה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי רמב"ם – חיפה, ביחד מנהל כספים המרכז הרפואי רמב"ם, חיפה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
9. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי אסף-הרופא, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים אסף-הרופא – עד לסכום של 1,500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי אסף-הרופא, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים אסף-הרופא – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי אסף-הרופא, ביחד עם מנהל כספים בית החולים אסף-הרופא – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי אסף-הרופא, ביחד עם מנהל כספים בית החולים אסף-הרופא – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
10. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים – עד לסכום של 750,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם א. וולפסון, תל-גיבורים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
11. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי האזורי, נהריה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים האזורי, נהריה – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי האזורי, נהריה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים האזורי, נהריה – עד לסכום של 750,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי האזורי, נהריה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים האזורי, נהריה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי האזורי, נהריה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים האזורי, נהריה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
12. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי על שם הלל-יפה, חדרה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם הלל-יפה, חדרה – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי על שם הלל-יפה, חדרה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם הלל-יפה, חדרה – עד לסכום של 750,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי על שם הלל-יפה, חדרה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם הלל-יפה, חדרה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי על שם הלל-יפה, חדרה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם הלל-יפה, חדרה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
13. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון – עד לסכום של 750,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי על שם ברזילי, אשקלון – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
14. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה – עד לסכום של 1,000,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה – עד לסכום של 750,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי הממשלתי (רוטשילד), בני ציון, חיפה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
15. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי פוריה, טבריה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים פוריה, טבריה – עד לסכום של 800,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי פוריה, טבריה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים פוריה, טבריה – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הממשלתי פוריה, טבריה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים פוריה, טבריה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הממשלתי פוריה, טבריה, ביחד עם מנהל כספים בית החולים פוריה, טבריה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
16. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הכללי על שם רבקה זיו, צפת, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם רבקה זיו, צפת – עד לסכום של 800,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הכללי על שם רבקה זיו, צפת, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם רבקה זיו, צפת – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל בית החולים הכללי על שם רבקה זיו, צפת, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם רבקה זיו, צפת – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים הכללי על שם רבקה זיו, צפת, ביחד עם מנהל כספים בית החולים על שם רבקה זיו, צפת – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
17. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, באר יעקב – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא– עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, באר יעקב – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, ראשון לציון – שמואל הרופא – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
18. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, פרדס חנה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, פרדס-חנה – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, פרדס חנה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, פרדס-חנה – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, פרדס חנה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, פרדס-חנה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, פרדס חנה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, פרדס-חנה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
19. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, נתניה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, נתניה – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, נתניה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, נתניה – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי, נתניה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, נתניה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי, נתניה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי, נתניה– עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
20. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז – עד לסכום של 400,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז, ביחד עם מנהל כספים המרכז הגריאטרי על שם פלימן, רמות רמז – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
21. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר-יעקב, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר יעקב – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר-יעקב, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר יעקב – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר-יעקב, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר יעקב – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר-יעקב, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש נס ציונה – באר יעקב – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
22. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם י. אברבנאל, בת-ים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
23. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע), ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע) – עד לסכום של 400,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע), ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע) – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע), ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע) – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע), ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש על שם פליגלמן (מזרע) – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
24. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש באר-שבע, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש באר שבע – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש באר-שבע, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש באר שבע – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש באר-שבע, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש באר שבע – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש באר-שבע, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש באר שבע – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
25. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה, ביחד עם מנהל כספים המרכז הרפואי לבריאות הנפש שער מנשה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
26. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש לב השרון, פרדסיה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש פרדסיה – עד לסכום של 400,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש לב השרון, פרדסיה, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש פרדסיה – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש לב השרון, פרדסיה, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש פרדסיה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש לב השרון, פרדסיה, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש פרדסיה – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
27. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל – עד לסכום של 400,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש טירת הכרמל – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
28. (א) עסקאות במקרקעין שאינן לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים – עד לסכום של 500,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים, ביחד עם חשב המשרד או סגנו וביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים – עד לסכום של 300,000 שקלים חדשים.
(ב) עסקאות במקרקעין לצורך השכרת דירות שירות:
(1) מנהל המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
(2) מנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים, ביחד עם מנהל כספים המרכז לבריאות הנפש הירושלמי, כפר שאול – איתנים – עד לסכום של 150,000 שקלים חדשים.
החלטת ועדת השרים לענייני חקיקה להסמיך בעלי תפקידים במשרד הבריאות, לייצג את הממשלה בעסקת מקרקעין בתחומי שטחם של בתי החולים הממשלתיים ולשימושם בלבד בנוגע לשכירת והשכרת מבנים או חלקי מבנים שתקופת ההתקשרות שלהם תהא עד לתשע שנים, בהתאם לסכומים ולתנאים המפורטים לגביהם בגוף ההחלטה.