בהתאם לסעיף 66 בתקנון לעבודת הממשלה – לתמוך בהצעת חוק להגבלת שכר טרחת עורך דין וגבייתו באמצעות ההוצאה לפועל (קביעת זכאות לתגמולים של ניצולי שואה לפי החלטה מינהלית) (תיקוני חקיקה), התשע"ד-2014 של ח"כ יצחק כהן ואחרים (פ/2619), בכפוף לכך שהצעת החוק תתואם עם משרד המשפטים ושח"כ המציעים יסכימו לתיקונים הבאים:
(א) שכר הטרחה המרבי שייקבע בחוק לא יפחת משכר הטרחה המרבי הקבוע בסעיף 1(א)(2)(א) לצו הטבות לניצולי שואה (שיעורי שכר טרחת עורכי דין מרביים), התשס"ח-2008 (כיום 473 ₪ + מע"מ).
(ב) שכר הטרחה המרבי בנסיבות שבהן הסכם שכר הטרחה נכרת לפני מועד ההחלטה המנהלית ועורך הדין הגיש ערר לפני מועד ההחלטה המנהלית, יהיה גבוה באופן משמעותי משכר הטרחה שייקבע לפי סעיף קטן (א).
(ג) שכר הטרחה בנסיבות שבהן הסכם שכר הטרחה נכרת לפני מועד ההחלטה המנהלית ועורך הדין הגיש ערעור לבית המשפט לפני מועד ההחלטה המנהלית, יהיה גבוה באופן משמעותי משכר הטרחה שייקבע לפי סעיף קטן (ב).
(ד) ההגבלות לפי סעיפים (א) עד (ג) וכן הגבלת שכר הטרחה הקבוע היום בחוק נכי רדיפות הנאצים יחולו גם על מטפלים שאינם עורכי דין. בחוק ייקבע שאין בהוראות המגבילות את שכר הטרחה של המטפלים כדי להתיר להם לבצע פעולות האסורות לפי סעיף 20 לחוק לשכת עורכי הדין (ייחוד פעולות המקצוע).
(ה) נוסח סעיף 1(ג) להצעת החוק שעניינו הגבלת שכר הטרחה בתביעות שבהן מעורבים מספר רב של תובעים יוסכם עם משרד המשפטים.
(ו) נוסח סעיף 2 להצעת החוק שעניינו איסור על הגשת תביעות על סכום קצוב הנוגעות לשכר הטרחה בהוצאה לפועל יתוקן כך שלא יהיה איסור גורף על הגשת בקשות לביצוע, אלא תוטל על המגיש חובה ליידע את הזוכה על זכותו להגיש התנגדות ועל זכותו לייעוץ משפטי. חובת ההודעה תחול גם על הזכאים לתגמולים שלא מכוח החלטה מנהלית.